donderdag 8 november 2012

Tip van de week

Waarschijnlijk is de frustratie bij jullie net zo groot als bij mij wanneer ik er weer eens achter kom dat die gave musthave jas 900 euries kost. Hoppa! En ik sta weer met beide benen op de grond. Met mijn salaris zou ik er gemiddeld 3 maanden over doen om die verdomde jas aan mijn kapstok te zien hangen. Grrr...

Na jaren frustratie ben ik op zoek gegaan naar alternatieven. En geloof het of niet, ik ben erachter gekomen dat er genoeg manieren zijn om die jas, zonder me er drie maanden een slag voor in de rondte te werken, toch aan mijn kapstok te krijgen!

Ik gun jullie allemaal dat gelukzalige moment en daarom geef ik jullie deze week een tip om met een gemiddeld budget toch dat juweeltje te kunnen aanschaffen.


De beste tip is: Marktplaats!

De bedenker achter Marktplaatst verdient een lintje want hij heeft mij intens gelukkige momentjes bezorgd. Jullie willen niet weten wat ik allemaal via deze site heb weten te bemachtigen. Op Marktplaats geldt definitief het gezegde 'One man's trash is another man's treasure'.

Mijn advies is om wel realistisch te blijven. Er zijn op dit moment namelijk veel oplichters actief en geloof me, als jij je geld kwijt bent staat het huilen je nader dan het lachen. Kijk dus uit en gebruik je verstand! Als iets te mooi blijkt om waar te zijn dan is dat het waarschijnlijk ook. Heb je toch het idee dat je op het punt staat een koopje mis te lopen? Laat het product dan niet opsturen, maar vraag of je het kan komen ophalen. Op deze manier heb je de verkoop meer in eigen hand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten